Igår träffades vi och fixade med lite kompletterande material till nästa veckas avsnitt där ni kommer höra Anders Eriksson prata om arbete i töm. Det har varit riktigt mycket intervjuer det sista och väldigt tätt ihop så vi längtar nästan lite efter att få spela in ett avsnitt där vi kan få prata av oss lite hästsnack, bara vi två, igen. Samtidigt är listan på intressanta personer som tackat ja till medverkan lång så så det kommer definitivt bli många intervjuer fortsättningsvis också. Vi får väl prata häst på resorna till och från våra poddgäster istället. =)
I dag är Anna på pay and ride med en utbildningshäst och jag kommer köra bommar och kanske till och med något litet hinder på hemma plan. Först ska jag ägna någon timma åt att klippa avsnitt 16.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar