lördag 2 april 2016

Träning och intervju med Paulinda Friberg

Strax åker jag iväg med Helge för att träna för Paulinda Friberg. Senare ikväll kommer Jag och Anna intervjua Paulinda för podden och i morgon väntar ännu ett träningspass. Ska bli jätte kul att dyka in lite djupare i personen som är rankad som Sveriges fjärde bästa dressyrryttare!!

Vi återkommer ikväll med ett nytt inlägg om dagen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar