måndag 21 mars 2016

Avsnitt 13 färdigklippt, kommer idag!

Så gött med ännu en fin vårdag! Har suttit ute i trädgården på mitt favorit "plugg och jobb ställe" i och redigerat klart. Alltid när jag sitter där kommer hästarna och håller mig sällskap. Då känner man sig lite extra tacksam och lycklig över att bo som man gör. Det är så härligt att titta upp från boken eller datorn och se sina bebisar och bästa vänner stå och vakta på en. Vill du lyssna på vår podd men är osäker på hur och var? Då kan du klicka på vår omslagsbild som ligger till vänster i fältet så kommer du direkt till vår poddsida. Nu är hovslagaren på ingång så det är bäst att släppa datorn nu och kila ut. /Emelie  =) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar