Vi startade vår road tripp i Skövde med att hämta upp våra nya mikrofoner. Känns jätte kul att äntligen kunna få riktigt bra ljud i avsnitten framöver. Dock är det alltid spännande när två ganska otekniska personer med noll förkunskaper ska försöka förstå sig på proffsutrustning på kort tid ;)
På vägen ner skulle vi alltså försöka fixa ihop utrustningen och köra några tester vilket kanske inte var den smartaste iden vi haft. Jag har otroligt lätt för att bli åksjuk och gårdagen bjöd inte på något undantag. Vi klarade oss, i alla fall, fram och möttes av en mycket pampig gård med stort, vackert stall, ridhus, utebana i storlek XXL, solarium och skrittmaskin.
Intervjun med Carl var intressant och inspirerande. Han är en väldigt spännande ryttare som lyckats kombinera sin passion för hästarna med en schyst afärrside och en gnutta nytänk. Carl sticker ut ur mängden av dressyrryttare just för att han verkar vara totalt orädd och ständigt bjuder på överraskningar. Ni kommer få lära känna Carl bättre på tisdag när avsnitt 14 kommer. Vi kan lova att det avsnittet kommer bli en rejäl motivations boost för många av er!

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar