Håller just nu på att koka kaffe, packa inspelningsutrustningen och förbereda inför dagens möte med tömkörningsgurun Anders Eriksson. Vi har verkligen sett fram emot att få mjölka Anders på massa kunskap och inspiration. Känns super att vi också har hunnit sätta oss in lite mer i våra nya mikrofoner. Tror och hoppas verkligen att ni kommer märka stor skillnad på ljudkvaliten!
Återkommer senare under dagen med lite bilder och intryck från dagen.
Ha en grym fredag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar